Friday, December 01, 2006

SNY-paljastuksia

Tiistaina oli laatikossa pullea kirjekuori, ja pitihän sen sisältö tutkia heti laatikolla, kun olin menossa naapuriin...laatikkoon piti sitten jättää odottelemaan nämä:

Lehteä en ole vielä uskaltanut avata kunnolla,ihan vain nopeasti plarasin, ensi viikolla sitten...ja tuo kirja...tykkään kovasti, ja on oikein ajankohtainen -oletkohan ajatustelukija?

Mukana oli myös kortti, jossa luulin olevan jo "paljastuksen"...mutta mitä vielä, siinä kerrottiin vain, että jännitys jatkuu...

Torstaina laatikko pullisteli vielä enemmän, ja minä kun olin odottanut että kenties kortti on enää tulossa, sen verran muhkeita ja kivoja paketteja olen syksyn mittaan saanut. No, olihan mukana korttikin, ja paljon paljon muuta:

Tuo joululehti oli hauska sattuma: minulla on sama lehti ILMAN ohjeita, ja sitä olen harmitellut...ei tarvitse enää, sillä tuossa versiossa on mukana ohjeet ja vielä suomeksi!

...neulahuovutuspaketti, sakset (aina hukassa), kisukännykkäkoru...ja huivi! Minulle! Ihanaa!

Ja suklaamarmeladeja, jotkja ihme kyllä ovat edelleen kaikki tallessa. Ei, syy ei ole se, etten noista tykkäisi, vaan se, etten ole kerennyt niitä avata ja syödä...taidan säästellä ne sunnuntai-iltaan, silloin olen ehkä suklaani ansainnut.

Kiitos Ria, kyllä olen ilahtunut muistamisistasi kovasti!

Ja minun salainen neuleystäväni oli Marjukka.

Pakettien keksiminen ja lähettely oli hauskaa, jos uusintakierrosta tulee, olen varmasti taas mukana!


Kuten jo jossain mainostettiin, olen lapasineni ja hattuineni ja kukkineni ja laukkuineni ja huiveineni koettamassa kauppiastaitojani Jyväskylän Joulumarkkinoilla Paviljongissa, C-hallissa, paikalla 240. Paikan kanssani jakaa Neulova Lehmä, ja markkinat 300 muuta näytteilleasettajaa, joten yksin ei tarvitse olla.

Tämän viikon olen laputtanut ja höyryttänyt ja nikkaroinut, vielä hinnoittelu olisi edessä.
Ja se taitaakin olla se hankalin asia tässä käsityöläisen elämässä...

No comments: