Sunday, September 04, 2005

Myydään!

Koska olen siis lopettanut neulomisen, myyn pois lankani ja pari kirjaa:


Susan Duckworth: Ihanat kukkaneuleet. 140 sivua kukka- ym. kirjoneuleita, mutta "so not me..."

Maire Uotila: Uudet upeat virkkaustyöt. 128 sivua virkattavaa.

Hinta ois kympin kipale, ja postikulut.


Ja sitten 300g Cottonellaa, 54%pvl ja 46 polyakryylia, 4 puikot. Hinta 6e+pk.

Ja vielä puolisen kiloa Floricaa, joka kerä eriväriä. 100% villaa. Ja nämä lähtee kanssa kympillä, + pk:t

No joo, en mä mitään neulomista lopettanut, nuo vaan ovat sattuneet viettämään aikaansa täällä jo ihan liian pitkään ilman näkyviä tuloksia, joten saavat mennä, jospa vaikka saisivat paremman kodin jostain muualta. Hinnoista saa tinkiä, jos sille tuntuu.

Niin se huivi. Koska olin päättänyt, että tarvitsen huivin, niin silloin minä teen huivin. No, ei ihan semmoinen kuin olin ajatellut, mutta ainakin pysyin kärryillä mallineuleessa....


Tarkkaavaiset nettineulojat varmasti tunnistavat mallin, joka on tällä kertaa toteutettu Kitten Mohairista.

...nää mun uhkaukset on vähän tehottomia, kun poikanikin sanoi jotain häneltä kieltäessäni, että "et sä tota kumminkaan enää huomenna muista..."

1 comment:

Anonymous said...

Hei, jos ei ole muut ehtineet vielä, niin voisin ostaa pois kuleksimasta nuo langat... (molemmat paketit, floricat ja cottonellat siis)

sahrami_scifi @ hotmail.com

(välilyönnit pois osoitteesta)

Vai joko tulit katumapäälle?