Thursday, December 01, 2005

Laiska päivittäjä, ahkera neuloja

Eipä ole viimeaikoina kerennyt liiemmälti koneen ääressä istuskelemaan, sen sijaan puikkoja on tullut heilutettua sitäkin enemmän. Joudun nyt, ainakin toistaiseksi, tuottamaan pettymyksen kaikille Kruunuhatun ohjetta pyytäneille, olen nimittäin tehtaillut hattuja ihan myytäväksi asti. Ja kun suurin osa teistä on kumminkin vallan taitavia neulojia, niin tuollainen onnistuu varmasti ilman ohjettakin ;).
Tässä taas yksi onnellinen kruunupää lisää. Tässä mallissa extrana nauhat, on sen verran vauhdikas kaveri, ettei pipokaan välttämättä aina pysy päässä...

Hyvää Joulukuuta kaikille, tää menis nyt (TAAS) neulomaan että pääsee Joulubulevardille täydellä pöydällä.

5 comments:

tuleva kätilö said...

Laita ohje myyntiin. Minä ainakin maksaisin siitä ihan selvää valuuttaa.

tuleva kätilö said...

Ja kerro ainakin, missä hattuja saa ostaa!

Susanna said...

Mä oon miettinyt, että miksei ohjetta voisi laittaa vaikka teetkin myyntiin? Siis en mitenkään tarkoita että PITÄÄ ANTAA se ohje :D vaan törmäsin tähän samaan aiheeseen jossain toisaallakin, ja mietin vaan että onko siihen joku isompikin syy. Kyllä mä olen antanut mun vauvatossujen ohjeen jakoon, vaikka myynkin niitä. Ja aion valikoidusti julkaista myös muita ohjeitani. Ohjeessa voi samalla kivasti mainostaa, että jos ei huvita tehdä, niin näitä voi ostaa täältä :D

Tuo hattu on kyllä todella hieno, minäkin voisin ohjeesta maksaa ;)

-miu- said...

En panttaa ohjetta sen pidempään kuin että saan kirjoitettua sen siihen muotoon, että sen avulla tosiaan saa hatun aikaiseksi. Nyt on vaan niin kiire näiden neulomuksien ja opintojen + tän muun elämisen kanssa, että ei vaan kerkee...Ja hattja saa ostaa joko suoraan minulta tai sitten Laukaan Kädenjäljestä ;).

Nimuel said...

Hienoa, hienoa! Todella ihana hattuidea.