Friday, May 11, 2007

Kuulumisia

Kokonainen kuukausi ilman postausta, mihin tää aika oikein menee?

Neulottu on, tosin valmistumisprosentti taitaa olla tasan 100, joten mitään näytettävää ei ole.

On ollut sellainen olo, ettei saa oikein kiinni mistään, lanka kulkee puikkojen kautta, on vähän aikaa neulottuna ja kohta taas kerällä - sen verran sentään olen saanut aikaiseksi, että olen nyt kerijän ja kerinlehtien onnellinen omistaja. Jos ei neulominen huvita, niin ainahan voi laittaa lankoja pienille sieville kerille.

Tiedä siten, mikä tämän saamattomuuden takana on -takaraivossa ainakin jyskytti tieto työsopimuksen päättymisestä, ja huoli tulevaisuudesta. Se ongelma taitaa tosin olla jo ratkaistu, ehkäpä tuosta lisää ensi viikolla. Sitten onkin tekemistä tiedossa ihan omiksi tarpeiksi muutamaksi vuodeksi, jos kaikki menee niinkuin on tarkoitus.

Samoin olen tässä nyt muutaman päivän kuulostellut, miltä tuntuu olla kolmekymppinen. Kriisiä ei pukkaa, eikä kai rupsahtaminenkaan pääse yllättämän, sen verran muhkealla kosmetologilahjakortilla ihanat ystäväiset muistivat -kohta ollaan kunnossa päästä varpaisiin!

Muistutanpas vielä täälläkin, että Jyväskylän seuraava neuletapaaminen on maanantaina 14.5. Elosen kahvion toisessa kerroksessa. Tulepa paikalle, jos suinkin pääset!

5 comments:

Anonymous said...

Kolmekymppiselle onnittelut! Jkylään olen tulossa, olen jopa suunnitellut jo tiistain tunnit valmiiksi!

Pia Nore said...

Onnea kolmekymppiselle!!

Pirkko said...

Onnittelut :)
(Huh huh, tunnenpas minä itseni yhtäkkiä vanhaksi...)

Anonymous said...

Ihanan vihreä jakku oli tänäänkin päällä.... Eli lanka on Garnstudion Safran, väri 14. Ostin langat helmi-maaliskuun vaihteessa Menitasta, hinnasta ei tässä vaiheessa enää ole hajuakaan :)

-miu- said...

Kiitokset onnitteluista, kai tähän on jo hyvinkin tottunut, kun en muistanut teitä livenä kiitellä, noloa...